piątek, 1 czerwca 2012

bierzmowanie.

no i już po wszystkim. szczerze mówiąc będzie mi brakowało tych wszystkich spotkań do późna, śpiewania sto lat jak ktoś miał urodziny, prób i wszystkich głupich pomysłów. niestety po roku już się skończyło. na bierzmowaniu siedziałam w ławce z dwoma przyjaciółkami- Kingą i Mariką, więc przednio :> wszystkie miałyśmy fajnych świadków, także czas szybko minął. było kilka wpadek, że tak powiem, ale wszystko wyszło ładnie. szczerze, jak już siedzieliśmy w kościele i czekaliśmy aż wszystko się zacznie, to się stresowałyśmy wszystkie haha :D dostaliśmy krzyże (swój cały czas nosze XD), identyfikatory z imionami, pamiątki, obrazki i jakieś dokumenty. pamiątkowe zdjęcie wszystkich pod kościołem, na którym nawet mnie nie widać i po 3 godzinach było po wszystkim. Ja jeszcze z rodzicami, chrzestnym i Anitą (moim świadkiem), pojechaliśmy do fajnej restauracji. ogólnie było okej. dzisiaj dzień dziecka, chyba nikt z naszej klasy nie poszedł do szkoły, miałam zrobić z Anią sesje, ale pada + gardło tak mnie boli, że nie jestem w stanie nawet mówić, także siedzę w domu, jem spaghetti i chyba zaraz znowu kładę się do łóżka .___.





cała ściana była ze zdjęciami i autografami różnych gwiazd, które tam jadły oO




rano próbowałam też robić jakieś zdjęcia z wodą, właściwie tylko tak na próbę, żeby zobaczyć jak alpha uchwyci te kropelki i szczerze mówiąc jest świetnie i już przymierzam się do zrobienia jakiś lepszych :3





na ostatnim wyszło to chyba najciekawiej ^^

CYA :3333

1 komentarz:

  1. Jak ja Ci zazdroszczę tego bierzmowania, że tak miło było i wszystko, u mnie bierzmowanie, znaczy przygotowania są strasznie nudne, niefajne... A bierzmowanie będzie jesienią - czyli około dwóch lat przygotowań... Jakie masz imię?;> Zdjęcia z wodą i kiwi super, ostatnie faktycznie najlepsze! Też kiedyś próbowałam robić takie zdjęcia, ale bez owoców - samą wodę, efekt ciekawy bardzo ;-))) czekam na kolejną notkę ;*

    OdpowiedzUsuń