poniedziałek, 27 lutego 2012

szkoła!

pierwszy dzień po feriach był 1000x lepszy niż się spodziewałam. na pierwszej lekcji 5 z techniki, potem przełożyli dwa sprawdziany, na polskim robiliśmy zadania z Harry'm Potterem w grupach, byłam z Anią i chłopakami, prawie wszystko mieliśmy źle :D co prawda sprawdzian z chemii zawaliłam, ale mam jakiś taki dobry humor, na przerwach takie odpały, jakich od dawna nie było. w domu na obiad pierogi z truskawkami i bitą śmietaną, pyyycha *.* właśnie skończyłam oglądać już drugi dziś odcinek Gotowych. Poza tym, przyszły mi dziś rzeczy, które zamówiłam przed feriami.

krem do rąk 'truskawki ze śmietaną' & puder ;)


i dzisiejsze niebo (zdjęcia robione przez okno), pierwsze p 6:40, drugie o 7:15 ;)
Jutro mam sprawdziany z geografii i z polskiego, więc niedługo idę się uczyć..
CYA <3

10 komentarzy:

  1. krem jest słodki. kupiłabym nawet tylko dla opakowania :D

    OdpowiedzUsuń
  2. słodziutki kremik, haha <3
    zapraszam do mnie! ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. krem o takim zapachu, marzenie *.*

    OdpowiedzUsuń
  4. Też mam dobry humor mam nadzieję, że się on zepsuję :D

    OdpowiedzUsuń
  5. mam taki sam krem! :)
    świetny jest <3!

    OdpowiedzUsuń
  6. Musi ślicznie pachniec ! ;>
    Powodzenia na spr ! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Czesc. Mozesz uznac ten komentarz za spam,ale ja tylko chce napisac to co mysle. Jestem na Twoim blogunpo raz pierwszy.
    Bardzo mnie zauroczyl. Piszesz ciekawe posty, które chetnie sie czyta. Ja dopiero zaczynam blogowanie, jesli chcesz to mozemy sie
    zaobserwowac, bedzie mi bardzo milo :)

    Pozdrawiam i zapraszam na;
    www.madamedessies.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Aj, krem zapewne świetnie pachnie... :)
    Powodzenia na sprawdzianach ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kremik ma świetne opakowanie :).

    moveyourimagination.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń