środa, 29 lutego 2012

nauka nauka nauka

dzień w szkole całkiem spoko, kartkówka z matmy o której nie wiedziałam poszła w miarę, z polskiego nie wiem, ale chyba wszystko mam ok, tylko o pół strony za mało. c: ostatnio prawie cały czas po powrocie do domu się ucze, tragedia. tak jeszcze do dobicia mnie dochodzi fakt, że od 2 dni nie mam psa. głupio :C ale jest szansa, że będziemy mieć nowego.
jak wróciłam ze szkoły porobiłam kilka głupich zdjęć + zrobiłam coś, co będzie na końcu notki :D


+ bezsensowne bazgroły z lekcji

pod spodem kolejna warstwa cukierków :D

jak się nie rusza, to w niego kliknijcie ;) pierwszy gif jaki w życiu robiłam więc.. haha ;o
idę oglądać tych krzyżaków... cya.

4 komentarze:

  1. dość dużo nauki. u mnie też nie mniej :D
    świetne zdjęcia i gif :3
    pozdrawiam i zapraszam ;]

    OdpowiedzUsuń
  2. Sporo nauki, powodzenia! ;)
    Haha, a gif całkiem sympatyczny ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. my te pytania do bierzmowania zaliczamy po 20-25, a nie 100 :o

    OdpowiedzUsuń
  4. jaki gif ^^ powodzenia w nauce!
    zapraszam do mnie ;>

    OdpowiedzUsuń