niedziela, 3 marca 2013

march

cześć! :) jestem zmęczona, niewyspana i chora, w tej chwili mam 37,5* gorączki, także pewnie jutro odpuszczę sobie szkołę. pogoda jest piękna, świeci słońce, praktycznie nie ma chmur, tylko nadal jest zimno. chociaż wczoraj jak szłam na miasto przed południem, to byłam w samej bluzie i było mi ciepło, dzisiaj już chłodniej. potem wybrałam się do Anii na noc, było fajnie, obejrzałyśmy Slumdoga, Poznaj moich spartan i większą część Dyktatora. ;) jadłyśmy chipsy, czekolady, żelki, m&m'sy. oglądałyśmy dziwne filmiki na youtube i poszłyśmy spać o 4 rano. spałam jakieś 3 godziny :D teraz oglądam powtórkę X Factora i mam w planach zaraz się położyć.








***




jakoś nie mam humoru .____. niech te dni szybciej lecą, byle do czerwca.
116 dni do wakacji. trzymajcie się.

4 komentarze: