środa, 5 grudnia 2012

dni mijają monotonnie, wszyscy piszą, że czekają na święta, a mi to w sumie obojętne. jutro mikołajki, aż nie chce się wierzyć, że to tak szybko minęło. poprzednie wspominam bardzo dobrze, zobaczymy jak będzie jutro. wczoraj skończyłam 3 sezon 90210, najlepszy jak do tej pory. myślałam, że po Gotowych na wszystko nic mi się nie spodoba na tyle, żebym oglądała całe sezony, w gotowych obejrzałam wszystkie 8 sezonów, to coś genialnego, polecam wszystkim ;) ale 90210 też mnie wciągnęło. poza tym czytam Krąg, który wreszcie doszedł i zapowiada się świetnie, 139 strona na 574 jak narazie. nie poszłam do szkoły, czułam się tragicznie, poszłam spać o 6:40. O tej godzinie normalnie bym się budziła. zaraz chyba wybiorę parę zdjęć do wywołania i poszukam lampek do pokoju. :)



wczorajsza wieczorna twórczość.





a dziś:

4 komentarze:

  1. czas ostatnio strasznie szybko leci :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja na razie nie mam czasu na seriale i nie mogę sobie pozwolić bo za bardzo mnie to wciąga ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja oglądam Plotkarę,genialny serial. Skoro tak chwalisz Gotowe... to muszę się zaznajomić z tym serialem :D

    OdpowiedzUsuń