niedziela, 21 października 2012

sunny

wczoraj było naprawdę bardzo ciepło i wreszcie spotkałyśmy się z Domcią, przez to, że jesteśmy teraz w innych szkołach ciężko jest nam się jakoś umówić, tak żeby i mi i jej pasowało, ale w końcu się udało i już planujemy następne spotkanie, tym razem sesja w opuszczonym domu, po raz trzeci :) znowu przejechałyśmy parę kilometrów na rowerach, porobiłyśmy trochę zdjęć jak zwykle, wyszło przeszło 400. właśnie za 2 dni mija rok od pierwszej notki tutaj, a jutro rok od kiedy mam alphę :) ale to tak poza tematem. przeczytałam ''Chłopca w pasiastej piżamie'' , obejrzałam ''Nad życie'' i książka i film mi się podobały. W piątek w szkole było nawet okej, z fizyki nic nie umiałam, bo mnie nie było, ale narysowałam pani kwiatka i dostałam 2 :333 i z niemca poszło dobrze. wieczorem byłam też porobić parę zdjęć.. ogólnie weekend dobrze wykorzystany, a dzisiaj mam w planach nic nie robić.












haha :D








btw. jak przejeżdżałyśmy koło tego miejsca, przebiegła jakieś pół metra od nas sarna :ooo
haha, a teraz 90210 :D

22 komentarze:

  1. ja chciałabym dzisiaj nic nie robić, ale niestety się nie da :< :D

    OdpowiedzUsuń
  2. dużo zdjęć:O ładne, ładne! czapka świetna!:) słyszłam o tej ksiażce ''chłopiec w pasiastej piżamie'' podobno bardzo fajna:)musze sobie chyba przeczytać. pozdrawiam:3

    OdpowiedzUsuń
  3. dziękuje :>
    szukam od kilku miesięcy takiej koszuli w krate i nigdzie już ich nie ma ! :<

    OdpowiedzUsuń
  4. Super czapka!. Ostatnio mierzyłam podobną ale wyglądałam, że tak powiem niekorzystnie ;P

    OdpowiedzUsuń
  5. moje buty <3 xd


    zapraszam na nową notkę : 3

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna jest ta czapka. Kurde, nie mogę jej nigdzie znaleść. ; <

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzięki za odwiedziny. Faje te zdjęcia, ale...czapa "miś" najlepsza! jest po prostu genialna :>

    OdpowiedzUsuń
  8. fajna miejscówa i urocza czapeczka :))

    OdpowiedzUsuń
  9. U mnie też była wczoraj i dziś w sumie śliczna pogoda i tak juz tydzień więc jest dobrze ! :D

    OdpowiedzUsuń
  10. strasznie podoba mi się koszula w czarno czerwoną kratę!

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna koszula w kratę !! :) No, w weekend była świetna pogoda- szkoda iż teraz jej nie ma ^^

    OdpowiedzUsuń
  12. jak widać chyba udane spotkanie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ładne zjd, i fantastyczna czapa :)

    OdpowiedzUsuń
  14. świetna czapka :D <3 w jakiej miejscowosci jest to jezioro? przypomina mi jedno miejsce :)
    zapraszam do mnie oraz do obserwowania!:) - urodzinowy post :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne zdjęcia, czapka i blog <3

    OdpowiedzUsuń
  16. ja podałam cenę z przesyłką;) a na allegro takie z przesyłką kosztują ok. 70 ;p

    OdpowiedzUsuń
  17. no rzeczywiście czapki takie same :) ! moim zdaniem są obłędne.
    ja również obserwuje + oddawaj koszule !!

    http://wanilioweperfumy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń