czwartek, 11 października 2012

autumn

Od wczoraj siedzę w domu, bo we wtorek na wf-ie poszliśmy na dwór, zdawać skok w dal, nie powiem, że to był dobry pomysł w tym zimnie .__. nie zaliczyłam, bo przy pierwszym skoku coś stało mi się z nogą, więc orałam pole haha :D tzn. rozwalałam piasek, w który inni skakali, żeby nie było śladów. no w każdym razie byłam na krótki rękaw, także wczoraj rano czułam się tragicznie i nie poszłam do szkoły. idę dopiero w poniedziałek, więc oglądam 90210 i czytam ''Krucha jak lód'' to moja trzecia książka Jodi Picoult i znów strasznie mi się podoba, jak każda z jej książek do tej pory, mam zamiar przeczytać wszystkie :) jak skończę ten wpis, to kładę się z lekturą, bo w środę sprawdzian z treści, a ja jeszcze nie zaczęłam czytać :D rozmawiałam z babcią przez telefon i w ostatni dzień października do nich jadę i wracam następnego dnia wieczorem. jadę trochę im pomóc, bo mają kwiaciarnię i ciężko będzie im samym wszystko ogarnąć.
we wtorek po szkole przeszłyśmy sie z Anią na szybki spacer, a potem sadziłyśmy żonkile pod szkołą, w ramach jakiejś akcji, pół godziny i było po wszystkim, ale i tak zmarzłam, chociaż miałam dwie bluzki, koszulę i bluzę. mam dosłownie kilka zdjęć, ale nic ciekawego, bo się spieszyłyśmy no i ta jesień tak naprawdę dopiero się zaczyna, ale już nie mogę się doczekać zdjęć wszystkich kolorowych liści. :o





jak mówiłam- nic ciekawego, w dodatku w ogóle nie było słońca, także w weekend zamierzam się wybrać jeszcze raz. i może w końcu uda mi się spotkać z D. :)



jabłka lubię najmniej ze wszystkich owoców, ale te są wyjątkowo dobre :D tak do tematu to mama miała 2 dni wolnego, także wczoraj na obiad były naleśniki z jabłkami i karmelem, a wieczorem pizza, a dzisiaj lasagne *...* chyba nie idę dzisiaj na korki, więc resztę dnia przeznaczam na nicnierobienie. :)

11 komentarzy:

  1. Kocham jesień za te wszystkie kolory. :D
    A jabłka trzeba jeść, bo są bardzo zdrowe haha.
    Życzę zdrówka. :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jabłka za to uwielbiam.Zdjęcia bardzo ciekawe ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. nasza pani od wuefu nadal robi nam zajęcia na dworze, a potem dziwi się, że wszyscy są chorzy :p

    OdpowiedzUsuń
  4. już nie mogę się doczekać jak pójdę robić zdjęcia tym wszystkim kolorowym listkom, drzewom <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Akcja żonkil czyżby ? Też kiedyś w tym brałam udział: ) Buziaki, w wolnej chwili zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Strasznie dziękuję, świetne zdjęcia, również obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowny blog !!
    I ten post z tymi wspaniałymi zdjęciami !! :*
    Mam pytanie !!
    Jakiej lustrzanki i obiektywu używasz ?

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładne zdjęcia ;)

    Zapraszam do mnie :3

    OdpowiedzUsuń
  9. U mnie jeszcze nie widać aż tak oznak jesieni, ale nie ubłagalnie czekam na nią ;) ładne zdjęcia!

    Pozdrawiam N.

    OdpowiedzUsuń
  10. U mnie w piwnicy jest pełno jabłek, ale ja je uwielbiam :3
    Naprawdę się dziś zdziwiłam, gdy wychodziły mi naprawdę ładne jesienne zdjęcia o.O

    OdpowiedzUsuń