piątek, 31 sierpnia 2012

zakupy!

ostatnio dosyć mało siedzę przy komputerze, bo jest gorąco to po pierwsze, a po drugie zostały 3 dni wakacji, także nie powinno sie siedzieć w domu. :) całą środę spędziłam na dworze czytając książkę, trochę się opalając i jedząc owocowe sorbety *...* wczoraj byłam na kolejnych zakupach, kupiłam całkiem sporo rzeczy, ale pokażę tylko tak mniej więcej trzy bluzki. to były takie typowe trafy, wreszcie udało mi się kupić miętową koszulkę, druga jest na ramiączkach w rudym kolorze i trzecia w paski z rękawem trzy czwarte. :)

ruda- new yorker, miętowa i w paski- h&m
na żywo te kolory są troche inne. 

dzisiaj dzień zaczął się dooobrze, właśnie skończyłam oglądanie 90210 i czekam na pizze a za 2 i pół godziny jadę z Anią i Dominiką gdzieś rowerami, pewnie porobimy jakieś zdjęcia, ale nie wiem czy coś z tego wyjdzie, bo w ogóle nie ma słońca :o

8 komentarzy:

  1. Widzę skromne, ale ładne rzeczy ; )

    OdpowiedzUsuń
  2. no i dobrze, nie siedz w domu:D ja też staram sie nie siedzieć- korzystam! Zostało mało dni.. a potem nauka. Ale damy radę:D ładne kolory bluzek, pozdrawiam:3

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne te bluzki <3
    ZApraszam do mnie ;)
    http://agulaaa12.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja ostatnio tez byłam na zakupach :p Szkoda było wydać wlasny hajs :P Zapraszam ^^

    OdpowiedzUsuń