środa, 22 sierpnia 2012

Przyjezierze

hej! :)
Przez ostatnie dwa dni nie było mnie w ogóle w domu, także mam troche zaległych zdjęć do dodania, najpierw notka z poniedziałku, a jutro napiszę o wtorku. no więc przedwczoraj musiałam wstać po 10, bo spontanicznie wybraliśmy sie do Przyjezierza. kupiłam sobie koszulkę na wf ''na mnie się nie krzyczy, mnie się przytula'' . :D ogólnie było fajnie i momentami dosyć śmiesznie haha. :D w nocy dokończyłam czytanie Zakonu Feniksa, kolejna świetna część mojej ulubionej serii. było gorąco, tak, że nie dało sie wytrzymać, a po 19 zaczęła się taka burza, że do 22 praktycznie nie było prądu -.- wczoraj też upał, a dzisiaj z kolei deszcz i burza od rana ale się wypogadza. w każdym razie na pogodę nie narzekam i tak dzisiaj wybieram sie tylko na zakupy do szkoły, do której swoją drogą już tylko 11 dni. :o no i będę czytać Księcia Półkrwi. pierwsza porcja zdjęć do wywołania wybrana! :D także może jeszcze dziś wybiorę się do fotografa. :) w piątek wyślę listy, w tym po raz drugi list do Kamili, który przyszedł do mnie, bo wpisałam zamiast jej adresu- swój. nie mam pojęcia jak to zrobiłam :o


haha to jest coś na co zwróciłam uwagę :D wszystkie ulice miały nazwy drzew. :)







potem szybki obiad :)


wynajęliśmy sobie na 40 minut to coś haha :D dosyć ciężko szło, do tego podczas drogi przez las poparzyłam sobie o pokrzywy moje nogi, które i tak są już tragicznie pogryzione przez komary i podrapane przez psy.

naszło mnie na tego shake, smak toffi, nawet dobry :)

posiedzę jeszcze trochę na blogspocie i lecę na miasto :)

7 komentarzy:

  1. hahaha no to nieźle:D a ja się zdziwiłam nieźle jak mi mama powiedziała, że żaden list nie doszedł:o

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam zdjęcia z Twojego blogspota :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie lody i pysznie wygladajacy obiadek! ;) Buziaki, zapraszam w wolnej chwili ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ej ja mieszkam niedaleko Jodłowej, Bukowej i w ogóle :D
    Zapraszam na nowąą notkę;)

    OdpowiedzUsuń
  5. zjadłabym wszystko, co pokazałaś na zdjęciach ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. mniaaam. wypiłabym shake'a :)

    OdpowiedzUsuń