czwartek, 14 czerwca 2012

converse ♥

wreszcie zdecydowałam się na zakup conversów. zamówiłam je na allegro, przez co zaoszczędziłam jakieś 50 zł. razem z przesyłką zapłaciłam niecałe 200 zł ;) postawiłam na zwykłe czarne i stwierdzam, że naprawdę warto, mam je od 4 dni, ale już mogę powiedzieć, że są świetne i to na pewno nie moja ostatnia para ^^  dzisiaj było całkiem okej, pisałam dwa sprawdziany i kartkówkę, które od razu sprawdzili i dostałam 3 z fizyki, 4 z wosu i 5 z angielskiego, także jestem całkiem zadowolona :3
o i zamknęli mnie i Anie w sali od ping-ponga na wf-ie bo siedziałyśmy w takich szafkach (dziwnie to brzmi oO) i nie słyszeliśmy jak wychodzą :D
po szkole pojechałam z mamą na zakupy, kupić wszystko co potrzebne, bo jutro mam urodziny. Przychodzą do mnie Ania i Kinga ♥ będzie Kopiec Kreta, galaretki w barwach reggae, pizza, lody i tak dalej, torta nie mam już jakieś 3 lata, bo osobiście nie przepadam ;) myślę, że to będzie udany dzień! :D



na żywo są 100 razy ładniejsze + mają białe podeszwy, a tu wyglądają na brudne .___.


Marley mnie ostatnio rozwala :D jak biegł z piłką nie wyhamował i wpadł w drzwi, przynosi piłkę, kręci ogonem, cieszy sie, leci mu krew z buzi- wybił dwa zęby, hahaha :D 

dziś wieczorem znowu oglądam kolejne 2 mecze, od początku euro nie opuściłam ani jednego! :o 

5 komentarzy:

  1. zakochałam się w tych butach *.* i wszystkiego najlepszego z okazji jutrzejszych urodzin! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. To ja będę druga: SPEŁNIENIA MARZEŃ! :* :D

    OdpowiedzUsuń
  3. też kupiłam ostatnio czarne conversy, tylko, że niskie. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. galaretka w barwach reggae, pomysłowe <3
    Też chciałabym takie conversy, ale są strasznie drogie...
    Masz geeeelnialne i bardzo ciekawe noty <3 :)

    OdpowiedzUsuń