wtorek, 24 kwietnia 2012

knn & jelly beans! :)

siemson! no to dziś z anią byłyśmy w kn. kupiłam tylko bluzkę, lakier pękający, wielką butlę płynu do kąpieli o zapachu gumy do żucia, cuuudnie pachnie, jakieś duperele no i słodycze! :3 nie było nic specjalnego, jedynie cudna sukienka w kwiatki po którą niedługo wracam. udało nam się znaleźć w sklepie fasolki wszystkich smaków! :) od razu wzięłam dwie paczki, jak narazie trafiłam na 4 obrzydliwe, ale ogólnie polecam, choć tanie nie są. pochodziłyśmy po sklepach, posiedziałyśmy w parku, trochę się nachodziłyśmy, plecy mnie strasznie bolały, codzienne noszenie na szyji przez kilka godzin daje się we znaki, a jeszcze musiałyśmy czekać na powrotny autobus pół godziny na stojąco *__* haha oczywiście nie obeszło się bez dobrych akcji, zwłaszcza moje 'kichnięcie' po którym z dziesięć osób się na mnie spojrzało.. no i prześwietna droga powrotna. jedna pani która siedziała obok mnie ciągle patrzyła mi się w telefon, więc napisałam coś takiego, po czym wyszła z autobusu, haha :D btw. widziałyśmy sobowtóra bednarka, na którego koncert być może się wybiorę na początku maja z K. , byłoby świetnieee.

po drodze hot-dogi ..








jakieś tam w parku zdjęcia.






świetny mieli pomysł na rozdawanie tych ulotek, haha, ale nie ważne :D

na koniec Ann & jeden z dzisiejszych zakupów:



haha na szybko spróbowałam, w rzeczywistości wygląda zupełnie inaczej, lepiej, podoba mi się efekt!^^
CYA!

8 komentarzy:

  1. uwielbiam hot dogi, mniam mniam:)
    A.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pękający lakier świetny, hot dog pycha, fasolki wszystkich smaków (jadłam, muah!) GENIALNE! Ogólniej rzecz mówiąc, zdjęcia idealne.

    Dodaję do obserwowanych.

    OdpowiedzUsuń
  3. zrobiłaś mi smaka na hot doga, ajaj :O

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie cierpię hot dogów :<
    Ale zdjęcia świetne <3

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne zdjęcia! <3
    na pewno będę wpadać, obserwuję :D.

    OdpowiedzUsuń
  6. gdzie kupiłaś te fasolki ? :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Podoba mi się jakość zdjęć , no i ogólnie zdjęcia .
    Zapraszam do mnie .

    OdpowiedzUsuń