wtorek, 20 marca 2012

yesterday

wczoraj po rekolekcjach, poszłam z Anią i Grzegorzem do Antka. było całkiem fajnie ;) pokazałyśmy im nasze filmiki i mówili żebyśmy wstawili to na youtube hahaha :D gadaliśmy, jedliśmy pizze.. ''-mam tylko koszulę i nie jest mi zimno. - ma tylko koszule i nie jest jej zimno!'' :o haha potem z G. staliśmy z godzinę koło bloku i patrzyliśmy na samochody. atrakcja w ch. mega wiatr był. takie tam w afganistanie. dziś ostatni raz rekolekcje, potem byłam na poczcie, a poza tym oglądałam gotowe na wszystko i zaczęłam już 6 sezon ;o i tak poza tematem przeczytałam książkę ''Chuda'' Judith Fathallah, poleeecam, przeczytałam o anoreksji jakieś 46546 książek, ale ta chyba najlepsza.




takie jakieś bez większego sensu zdjęcia..

5 komentarzy:

  1. Ja o anoreksji czytałam tylko jedną książkę,u mnie w bibliotece ciężko znaleźć więcej...
    +dodaję do obserwowanych ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. ehh taaa pizza chodzi juz za mną tak dlugo ;O

    OdpowiedzUsuń
  3. fajnee ;* :D
    zapraszam + zaczynam obserwować :))

    OdpowiedzUsuń
  4. To super że miałaś dzień pełen wrażeń :) czekam na notkę o tych przesyłkach bo ciekawość mnie już zżera :) dodaje do obserwowanych i zapraszam!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. robisz świetne zdjecia. ;)
    + zajrzyj do mnie, będzie mi miło. <3

    OdpowiedzUsuń