poniedziałek, 9 stycznia 2012

WOŚP.

wczorajszy wypad na WOŚP się udał . Najpierw siedziałyśmy trochę w parku, potem poszłyśmy do żabki na hot-dogi i gorącą czekoladę, znów do parku i znów się wróciłyśmy do żabki, znów po hot-dogi, i jeszcze po pianki :3 później poszłyśmy (element zaskoczenia) ... do parku! :D haha, potem już na występy, posiedziałyśmy tam trochę i postanowiłyśmy się przejść, weszłyśmy do domu kultury, kupiłyśmy sobie gorącą czekoladę, porobiłyśmy trochę zdjęć w kiblu i wróciłyśmy na fajerwerki :) wyszło mi dużo dobrych zdjęć, bo były 452345 razy lepsze niż w sylwestra, kilka wybranych dodam. Przeszłyśmy się jeszcze do parku, gdzie podeszło do nas dwóch chłopaków po dwudziestce, raczej niezbyt trzeźwych, których zniechęciłam od razu moim niecenzuralnym słownictwem kierowanym w ich stronę :D a jak odchodzili to po prostu nie wyrabiałyśmy z tego co gadali jak już szli :D
Typ 1: Ej czemu one nie chciały z nami rozmawiać? Przecież nie jestem brzydki...
Typ 2: Jesteś.
Typ 1: Nie jestem... :c
hahahha . o 21 byłam już w domu. poszłam spać o 6 rano, bo mną trzęsło i było mi nie dobrze, spałam może  z dwie godziny. oczywiście nie poszłam do szkoły. złapałam taką ''emo załamke'', ale serio. nie wiem jak to dalej będzie. jedynym pocieszeniem jest to, że może już dziś dostanę obiektyw do makro i spełnię jedno z postanowień noworocznych.





dom kultury :)








to narazie. :)

8 komentarzy:

  1. rozmowa tych kolesi mnie rozwaliła, haha! :D
    jojo <3

    OdpowiedzUsuń
  2. super zdjęcia :D
    ci kolesie nieźli :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Musiałyście się dobrze bawić! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. emo załamka? phi -.- Super zdjęcia :3 A Kora ma świetnego kolczyka ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Widzę że świetnie spędziłaś dzień ;)
    mmmm .. gorąca czekolada to coś czego mi trzeba ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. boskie zdj!!! :D
    zapraszam do mnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Haha co za goscie :D fajnie, ze final WOŚP ci sie udal :) ja na swoj takze nie narzekam :) Pozdrawiam i zapraszam do mnie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń