środa, 28 grudnia 2011

Bandamki.

Dzisiaj byłam na sesji z Anią a potem spotkałam się z K. i poszłyśmy z chłopakami na miasto :> fajnie było. kupiłyśmy gorącą czekoladę i pieguski i z tym tak siedziałyśmy na rynku przy choince. Wczoraj cały dzień siedziałam w domu, zrobiłam trochę zdjęć z malowania światłem i jeszcze wczoraj przyszły mi dwie paczki więc najpierw pokażę zawartość paczek, a jutro dodam zdjęcia z sesji bo jeszcze nawet wszystkich nie obejrzałam ;)



grzywka coraz dłuższa ;> + bandana sie rozwiązała :P

+ prezent od Angie, dziękuję :*


był jeszcze reniferek z Empiku ale gdzieś mi się jego fotki zapodziały ;p
w każdym razie to bardzo miłe i dziękuję! :)

15 komentarzy:

  1. mi bandamki się nie rozwiązują lecz zsuwają i muszę kupić do nich spinki:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajnie wyglądasz w bandankach ! Gdzie kupiłaś ? Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja cały czas szukam moich bandamek z przed kilku lat i nie mogę ich znaleźć. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nic trudnego :) Wystarczą sztuczne ognie i w aparacie ustawić dłuższy czas naświetlania :> I podaczas robienia zdjęcia malować w powietrzu co tylko się chce :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny blog . !

    pozdrawiam i zapraszam do mnie ; ))

    OdpowiedzUsuń
  6. fajne bandamki:)
    jaki masz aparat?:D

    OdpowiedzUsuń
  7. bandanki są świetne, również lubi i świetnie wyglądają ;) obserwuje i zapraszam do siebie! :))

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo ładne prezenty i zdjęcia :)
    bandamki <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Moje kochane bandamki ;) Nie wiesz może czy można takie kupić w sklepach typu hm czy zara czy new yorker ? ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. kocham bandamy, mam jedną czerwoną :)

    OdpowiedzUsuń
  11. uwielbiam bandamy : na ręce, na szyi, na włosach. <3 ja mam czarną, zawsze do szkoły ubieram :D
    ładnie w niej wyglądasz *_*

    OdpowiedzUsuń
  12. fajne bandamy ; d
    i czekam na zdjęcia !

    OdpowiedzUsuń
  13. osobiście nie lubię bandamek :)

    OdpowiedzUsuń
  14. dzięki ;*

    zdjęcie fajne. czerwona bandanka najlepsza.
    cieszę się, że paczuszka cała :)

    OdpowiedzUsuń