wtorek, 29 listopada 2011

Niebo.

Wczoraj wymyśliłam sobie, że codziennie rano będę robić zdjęcie nieba w tym samym miejscu. Jak narazie wytrwałam w tym dwa dni, jutro też napewno zrobię ;) W szkole bardzo fajnie, śmiejemy się ze wszystkiego, ale nie cały czas. -Lewitujące krzesło! - J*bnięty Wiktor! . Na plastyce namalowałam sobie wąsy i czerwone poliki, nie mogłam zmyć i pan musiał mi zmywać huehue :D 5 z niemieckiego, sprawdzian z angielskiego dobrze poszedł, jest ok.

28.11.2011 r.

29.11.2011 r.

a dziś robiłam... babeczki! ^^

CYA <3

7 komentarzy:

  1. zjadłabym babeczkę ;)
    ładne niebo no i fajny pomysł^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Super babeczki <3
    kocham twojego bloga zapraszam do mnie ; d
    weronika jestem a ty ?

    OdpowiedzUsuń
  3. mm narobiłaś mi smaku a ja na diecie jestem ;c
    a zdjęcia cudne ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. babeczki wyglądają przepysznie...
    obserwuję Ci od jakiegoś czasu i bardzo mi się u Ciebie podoba, mam nadzieję, że jeśli Ci się spodoba odwdzięczysz się tym samym ;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń