czwartek, 17 listopada 2011

Czwartek.

Dzień jak zwykle fajny, na WOSie dostałam 3, na wf-ie wykorzystałam ostatnie zwolnienie, na fizyce dostałam uwagę a na chemii nie dostałam ani jednej jedynki. Po szkole oglądałam z bratem rodzinkę.pl , cztery odcinki & do tego pizza i frytki. Zaraz pakuję się na jutro i ładuję lustrzankę, bo jadę na wycieczkę. Także jutro tylko 5 godzin - wf, infa, polski, angielski, matma i wyjazd ;) Biorę się za lekcje i jeszcze obiecałam narysować koledze plakat na religię, także do później ;>


CYA ! <3

8 komentarzy:

  1. mmm... frytki! aż się głodna zrobiłam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ojej, nawet teraz nie pamiętam.. raczej nie więcej niż 15 zł :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Enej najlepsi na poprawienie poniedziałkowego humoru :)

    gratuluję ostatnio zebranych ocen :)
    wow. dużo kolczyków..
    macie lekcje + wycieczkę? my nigdy nie mieliśmy w ten sam dzień zajęć i wycieczki.. strasznie Was męczą.. :/

    OdpowiedzUsuń
  4. fajny blog . obserwujemy .?

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja właśnie zjadłam obiad i zaraz pęknę ;-D

    OdpowiedzUsuń
  6. jak ja dawno nie oglądałam rodzinki.pl :D

    OdpowiedzUsuń