wtorek, 15 listopada 2011

Kamerka.

Wczoraj na plastyce dostałam dwie piątki, dziś czwórkę z matematyki także jest jak najbardziej dobrze ;) W poniedziałek był sprawdzian z chemii. Ale nawet z 2 się będę cieszyła, bo mam trzy gołe jedynki. ;x Pisaliśmy dziś rozprawkę, nie poszła mi, ale za to jutro sprawdzian z niemieckiego i jestem wręcz pewna, że wszystko będę miała dobrze :D Zaraz zabieram się za rysowanie plakatu na religię i naukę na niemiecki. Zainstalowałam dziś sobie kamerkę internetową, ale nie wiem czemu jest taka jakość i taki czerwony obraz ogólnie ;o


No to na tyle, CYA ! <3

5 komentarzy:

  1. ładne zdjęcie ;)
    I gratuluję dobrych ocen , też chcę ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. 16 mpx. :) a od lustrzanki różni się tym, że jest mniejszy, lżejszy i nie ma zmiennych obiektywów, ale jeśli chodzi o jakość zdjęć- zazwyczaj są zbliżone do lustrzankowych. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajne zdjęcie, gratuluję ocen - tych dobrych oczywiście ;D
    zapraszam ;3

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie wiem czy to ma jakieś znaczenie ale ja miałam w nowym tefonie podobnie bo mi obraz był zielony ;-/

    OdpowiedzUsuń